Prima pagină > Diverse > Scrisoare lu’ Dan Şova

Scrisoare lu’ Dan Şova

” Dragă Dănuţ, io sunt un băieţaş, aşia mai dă dupe „blocurile gri” dân Bucale ca şi tine, ca să zic aşia, ha, ha, ha. Fratele meu, să ştii că îmi place foarte mult dă tine. Le place şi camarazilor mei tot dă tine, cu care am fost plecat în afară. Dane mi-a plăcut când te-am văzut cum le-ai dat peste bot evreilor, atunci la televizor. Mai ales că citisei dintr-o carte scrisă tot de un evreu, Solomon şi mai nu ştiu cum. Ai fost tare fratele meu !

Dane, la votare ai fost super-tare ! Am râs de-am crăpat cu pretenarii când ai apărut tu şi i-ai păcălit pă fraieri că au ieşit 52 la sută, ha, ha, ha ! Ai văzut cum au pus botu’ fraierii ? Chiar la mine în bloc vorbeau nişte babe că ce frumos ai vorbit, că ce bărbat şi ce dăştept eşti. Io să ştii că m-am prins de vrăjeală, da’ alţii nu. Şi e mulţi frate 🙂 !

Mi-a mai plăcut Şovane cum faci mişto prin emisiuni. Dă fiecare dată mă râd dă nu mai pot. Eşti tare frate. Mircea Badea, cât se dă el de bengos, a ajuns o minciună de când ai apărut tu. Nu mai râde nimeni dă el, toţi râd dă tine !

Acuma cu trebuşorica asta cu Anglia. Să ştii că şi io cu pretenarii mei am fost în Inglănd, cum se spune pă acolo. Bine, noi am fost cu alte treburi, ma înţelegi tu :), dar tot ceva asemănător. Io şi cu băieţaşii ne-am întors cu nişte „paunds” şi „verzişori”, tu cu nu ştiu ce diplomă la SiVi. La ce ţi-o folosi, nu ştiu, că nu mă pricep la de astea cu cartea. Când eream la şcoală am cam băut cerneala, ha, ha, ha !

Mai ales că acum eşti şi ministru. Nici nu-ţi închipui cât ne-am bucurat când te-am văzut cum depui jurământul aşia la oha. La început am crezut că faci iar o îmbârligătură, dar uite că Victoraş ne-a tras-o. În sfârşit unul dintre noi a ajuns acolo sus !

Frate Dane, tu eşti băiat dă băiat, ca şi noi. Nu e mulţi aşia bazaţi ca tine. Ştii să citeşti, să vorbeşti, frumos scrii, ai glume în program, ai mai şi umblat prin lume (am auzit că ai fost până în America, la muzeul ăla a evreilor), ca să nu mai spun că îi înveţi şi pă fraierii ăia dă la facultatea dă drept tot felul dă şmecherii. Ce vroiam să-ţi spun, fii tare frate, lumea e rea. Mulţi te vorbeşte de rău, că eşti aşia şi pă dincolo, că faci una, alta, că eşti dă 2 lei, etcetera.

Dane nu te lăsa, valoarea băieţaşului nu se calcă în picioare, se vede la guvernare !”

Categorii:Diverse
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Comentaţi

