Prima pagină > Uncategorized > Azi am atins un sfânt !

Azi am atins un sfânt !

Ce bucurie mai mare poate fi, pentru un suflet care azi a lăsat 50 de ani în spate, decât aceea de a întâlni un sfânt ? Astăzi, de ziua mea, am fost la mănăstirea Petru Vodă și părintele Justin Pârvu m-a binecuvântat. Am îngenucheat în fața sa, i-am sărutat mâna albă și l-am întrebat : ”De acum, să renunț la Vis, părinte ?”. Mi-a răspuns cu o privire blândă, ca de sfânt : ”Cum să renunți la Vis ? Niciodată !” I-am sărutat mâna albă și m-am pierdut în mulțime. Niciodată părinte sfânt. Niciodată !

Categorii:Uncategorized
  1. 01/12/2012 la 20:28

    La multi ani!

    Apreciază

  2. merisorul
    02/12/2012 la 12:52

    Multumesc mult si tie iti urez multa sanatate !

    Apreciază

  3. 03/12/2012 la 15:14

    parintele iustin parvu este unul din cei mai mari sfinti in viata pe care ni l-a daruit dumnezeu.am avut marea fericire sa asist la cununia religioasa a nepotului meu ,oficiata de acest sfant la biserica zidita de stefan cel mare si sfant,,iar la masa oferita de miri la protocol”am stat langa marele sfant.

    Apreciază

  1. No trackbacks yet.

Comentaţi

